Saya Pengedar Shaklee Rawang, Selayang dan Seluruh Malaysia

Bismillah..

Assalamualaikum w.b.t & Salam Perkenalan.

Hai...Selamat datang ke blog vitasodap.blogspot.comSaya Aishah Khairudin merupakan seorang ibu kepada 4 orang anak dan juga merupakan pengedar sah Shaklee di Malaysia. InsyaAllah bagi mereka yang ingin mendapatkan konsultan saya, saya sedia berkongsi dengan anda. 

Sebenarnya saya mula kenal Shaklee pada tahun 2002 dan mula mencuba Shaklee pada tahun 2011. Bermula dengan Set Asas Penyusuan sahaja saya sangat berpuas hati pada waktu itu, tapi belum jatuh cinta lagi. Truely deep in love pada tahun 2015. Saya betul-betul menggunakan Set Hamil/Pantang kerana sangat bermasalah dengan kesihatan. Alhamdulillah sehingga kini saya telah menjadi pengguna tegar produk Shaklee.

Untuk makluman semua, saya turut membuat penghantaran boleh disekitar kawasan Rawang seperti Kg. Melayu Bt. 16, sekitar Taman tun Teja, Kg. Kenanga, Tmn Pelangi, Emerald dan sewaktu dengannya. Selain itu, kawasan Selayang juga boleh dibuat COD mengikut kesesuaian masa dan tempat. Bagi yang luar dari kawasan di atas jangan risau penghantaran boleh dibuat melalui pos. 





Apa Produk Yang Ditawarkan?

Terdapat pelbagai jenis set yang boleh ditawarkan kepada anda. Antaranya adalah:
  • Set Kecantikkan
  • Set Kesuburan
  • Set Hamil
  • Set Pantang
  • Set Kurang/tambah Berat Badan
  • Set Resdung
  • Set Penyusuan
  • Set Buasir
  • Set Kencing Manis
  • Set Darah Tinggi
  • Set Migrain
  • Set Sendi/Tulang/Lutu
  • Set Jantung
  • Set Strok dan sebagainya.
Terdapat juga Set Penjagaan Wajah (Skin Care) iaitu Nutriwhite dan Enfuselle yang setanding dengan jenama antarabangsa dan juga produk penjagaan rumah seperti sabun dll.

Kongsikan masalah kesihatan anda dan kami akan bantu dengan supliment yang terbaik hanya dari Shaklee.


Image may contain: text


Kenapa Anda Perlu Dapatkan Khidmat Saya?

Saya merupakan seorang SID yang sangat berpengalaman dengan penggunaan Set Penyusuan, Set Hamil, Set Berpantang, Set Kurus dan kini Set Resdung. Semua set tersebut telah saya gunakan dan berjaya mendapat hasil yang positif. Jadi pengalaman dan tips yang telah saya perolehi akan saya kongsi hanya dengan pelanggan saya sahaja. Kepuasan anda keutamaan saya. Apa guna sekiranya anda membeli produk tapi tiada panduan yang diberikan secara berterusan bukan. Oleh itu, jangan malu jangan segan saya sedia membantu anda.

JANGAN LUPA ANDA BERHAK MENDAPATKAN KHIDMAT KONSULTAN DAN RUNDINGAN SECARA PERCUMA DARIPADA SYA.

Perkhidmatan meliputi perkara-perkara berikut:
  • Konsultasi masalah dan cadangan vitamin yang sesuai.
  • Cadangan pemakanan dan pengambilan vitamin yang betul.
  • Tunjukcara bagaimana mendapatkan vitamin dengan harga ahli.
  • Berpeluang mendapatkan keahlian percuma berserta bonus walaupun hanya untuk makan sendiri.
  • Sekaligus memberi peluang kepada anda untk menjana pendapatan sendiri jika berminat.

Coretan Ikhlas Hanya Daripada,

Aishah Khairudin
Shaklee Independent Distributor

Tel/Wsp : 018.91.800.56
Page : VitaSodap
Ig : a.i.s.h.a.h_81



Comments

Popular Posts