Koleksi Testimoni : Penantian Untuk Hamil Selama 2 Tahun Berakhir Juga

[PENANTIAN UNTUK HAMIL SELAMA 2 TAHUN BERAKHIR SELEPAS IKHTIAR DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE]


Assalamualaikum dan salam sejahtera . Saya Norshahidah Saffana binti Mohd Nor. Seorang Jururawat dan ibu kepada 2 orang anak iaitu Iyad Dzulfiqar 3 tahun dan Idlan Harith 21hari.

Testimoni kali ini saya ingin kongsikan tentang penantian saya untuk hamil selepas 2tahun perkahwinan saya dan suami Mohd Ikhtisyamuddin bin Abd Rashid.

Saya dan suami diijabkabulkan pada 03 Mac 2012. Sejak dari tarikh kami diijabkabulkan,saya berusaha untuk mendapatkan zuriat yang pertama memandangkan ramai diantara rakan sebaya saya telah disahkan hamil.

Setiap bulan saya mengharapkan ada berita baik. Sehinggakan setiap hari saya mengadu kepada suami yang saya inginkan zuriat pertama.

Setelah hampir setahun lebih berusaha,saya terbaca testimoni set kesuburan Shaklee di laman sosial dan saya nekad untuk mencubanya. 

Saya terus mencuba Set Kesuburan Shaklee iaitu ESP dan GLA untuk saya,manakala Vitamin E dan Zinc untuk suami. Saya dan suami memang konsisten amalkan set kesuburan ini.

Pada Ogos 2013 saya telah disahkan hamil anak yang pertama. Bermula dari set kesuburan shaklee saya terus jatuh cinta untuk mencuba dengan set kehamilan shaklee. 

Alhamdulillah sekarang anak saya yang pertama berusia 3tahun 6bulan.. Saya juga amalkan set kehamilan shaklee ketika mengandung anak yang ke 2..

Kawan-kawan yang berusaha untuk hamil boleh ikhtiar mencuba set kesuburan shaklee ini..

Alhamdulillah inilah sebahagian dari #shakleeeffect saya.

=============================================================

Begitulah kisah Pn. Norshahidah yang berjaya mendapatkan zuriat setelah berikhtiar dengan Set Kesuburan Shaklee. Semuanya dengan izin Allah asalkan kita berusaha. Betul tak?

Bagi mereka yang berminat untuk dapatkan konsultan daripada Aishah sila wassap saya melalui talian di bawah.

Aishah Khairudin
Perunding Kesihatan Shaklee
018.91.800.56

Atau bagi pembelian online sila klik link di bawah. Ia lebih mudah, cepat dan selamat.

COD : Sekitar Rawang, Selayang dan Pengeposan Seluruh Malaysia

Comments

Popular Posts